Моніторинг якості освітньої діяльності за підсумками ІI семестру 2021-2022 навчального року

Рівень навчальних досягнень учнів

Станом на 02 червня 2022 року за підсумками навчального року всі здобувачі освіти 1-3, 5-8, 10 класів атестовані та переведені до наступного класу, а учні 4 класу атестовані та переведені до основної школи.

Рівень навчальних досягнень здобувачів освіти на кінець 2021-2022 навчального року

Мережа Низький рівень (1,2,3) Середній рівень (4,5,6) Достатній рівень (7,8,9) Високий рівень (10,11,12)
Класів Учнів Усього 4 5-9 10-11 Усього 2–4 5-9 10-11 Усього 2-4 5-9 10-11 Усього 2- 4 5-9 10-11
18 461 160/58% 139/60% 21/49% 92/ 33% 76/32% 16/37% 25/9% 19/8% 6/

14%

 

Таким чином, рівень навчальних досягнень здобувачів освіти за 2021-2022 навчальний рік переважно достатній і середній.

Середній бал навчальних досягнень учнів становить 8,0 балів, який є вижчим на 0,1 бала за попередній навчальний рік.

Якість знань учнів складає  42 % (проти 38% у минулому навчальному році).

Моніторинг якості освітньої діяльності

за підсумками  2021-2022 навчального року

 

Однією із форм організації освітнього процесу  є проведення  зрізів знань, моніторингу з базових дисциплін, результати яких відображають ступінь засвоєння здобувачами освіти знань з того чи іншого предмета. Тексти завдань для моніторингових робіт були своєчасно підготовлені  вчителями-предметниками. Зміст і рівень складності завдань відповідали навчальним програмам. Учителі забезпечили повне дотримання методики проведення контролю і критеріїв оцінювання  навчальних досягнень учнів, здійснено об’єктивне оцінювання учнівських робіт.

                        Узагальнені результати робіт подано в таблиці :

 

№ з/п Клас Предмет К-сть учнів Рівень навчальних досягнень Середній бал
низький середній достатній високий
1 11 Англійська мова 18 6/33% 4/22% 8/45% 8,0
2 11 Алгебра 18 7/39% 6/33% 5/28% 7,7
3 11 Біологія 18 4/22% 1/6% 13/72% 9,1
4 10 Хімія 25 7/28% 16/64% 2/8% 7,4
5 10 Географія 25 7/28% 11/44% 7/28% 7,7
6 10 Українська мова 25 11/44% 8/32% 6/24% 7,0
7 9-А Англійська мова 24 8/33% 9/38% 7/29%   7,7
8 9-Б Англійська мова 28 21/75% 3/11% 4/14% 5,6
9 9-А Фізика 24 6/25% 9/37,5% 9/37,5%   8,1
10 9-Б Фізика 28 10/36% 12/42% 6/22% 7,2
11 8-А Хімія 17        – 10/58% 6/36% 1/6% 5,9
12 8-Б Хімія 22 13/60% 6/27% 3/13% 5,5
13 8-Б Англійська мова 22 1/5% 8/36% 6/27% 7/32%   7,1
14  8-А Англійська мова 17 13/78% 2/11% 2/11% 5,6
15 7 Алгебра 29 9/31% 11/38% 9/31% 7,6
16 7 Історія України 16 2/10% 12/60% 6/30% 8,4
17 6-А Українська мова 31 1/3% 14/46% 10/32% 6/19% 6,8
18  6-Б Українська мова 31 12/39% 15/48% 4/13% 7,4
19 6-А Зарубіжна література 31 15/48% 11/36% 5/16% 6,0
20  6-Б Зарубіжна література 31 11/36% 11/36% 9/28% 7,9
21 5-А Українська мова 27 1/4% 9/33% 9/33% 8/30% 7,4
22 5-Б Українська мова 29 13/57% 7/31% 3/12% 6,8
23 5-А Математика 28 9/32% 11/39% 8/29% 7,9
24 5-Б Математика 24 7/29% 10/42% 7/29% 8,0
25 5-А Англійська мова 28 9/33% 10/37% 8/30% 7,9
26 5-Б Англійська мова 25 15/61% 6/26% 3/13% 5,9

 

 

ПОРІВНЯННЯ  РЕЗУЛЬТАТІВ  АДМІНІСТРАТИВНОГО МОНІТОРИНГУ ЗНАНЬ З МАТЕМАТИКИ  З ПОПЕРЕДНІМ ПЛАНОВИМ КОНТРОЛЕМ ОЦІНЮВАННЯМ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 3-х КЛАСІВ

 

 

Предмет Клас Учнів у класі Писали роботу Підвищили досягнення Знизили досягнення Залишились на тому самому рівні
Українська мова       кількість % кількість % кількість %
31 31 21 68% 10 32%
30 30 22 73% 8 27%
Всього   61 61 43 70% 18 30%

 

 

 

ПОРІВНЯННЯ  РЕЗУЛЬТАТІВ  АДМІНІСТРАТИВНОГО МОНІТОРИНГУ ЗНАНЬ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ   З ПОПЕРЕДНІМ ПЛАНОВИМ КОНТРОЛЕМ ОЦІНЮВАННЯМ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ

УЧНІВ 4-х КЛАСІВ

 

 

Предмет Клас Учнів у класі Писали роботу Підвищили досягнення Знизили досягнення Залишились на тому самому рівні
Українська мова         кількість % кількість % кількість %
24 20 18 90% 2 10%
25 25 20 80% 5 20%
Всього   49 45 38 85% 7 15%

 

Аналіз результатів адміністративних моніторингових робіт свідчить про те, що здобувачі освіти, в основному, підтвердили свої тематичні оцінки, отримані протягом семестру з базових дисциплін. Порівняно з моніторинговим дослідженням у першому семестрі, здобувачі освіти підвищили свій рівень знань, або залишилися на тому ж рівні і невелика частина учнів показали нижчий результат. Але досить високим є відсоток учнів, які мають оцінки  середнього рівня, що свідчить про низький інтерес учнів до навчально-пізнавальної діяльності та недостатність педагогічної підтримки учнів, які мають проблеми в інтелектуальному розвитку або прогалини в знаннях.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *