Аналіз освітньої діяльності 2019-2020
Стан організації та здійснення освітнього процесу
За підсумками 2019 – 2020 навчального року із 458 здобувачів освіти 1 – 11 класів:
114 здобувачів освіти 1-2-х класів –оцінені вербально;
296 здобувачів освіти 2-8, 10 класів оцінені і переведені до наступних;
27 здобувачів освіти отримали свідоцтва про базову загальну середню освіту загального зразка та 1 учень – з відзнакою (Шишкевич Олександр);
21 здобувачів освіти отримали свідоцтва про повну загальну середню освіту загального зразка ;
Одна учениця (Чеглакова Олександра) «За високі досягнення у навчанні» нагороджена золотою медаллю і одна учениця (Мойсієнко Марія) – срібною медаллю «За досягнення у навчанні».
19 здобувачів освіти – нагороджено похвальним листом «За високі досягнення у навчанні», що є на рівні минулого навчального року.
Рівень навчальних досягнень здобувачів освіти на кінець 2019-2020 навчального року
Мережа | Низький рівень (1,2,3) | Середній рівень (4,5,6) | Достатній рівень (7,8,9) | Високий рівень (10,11,12) | |||||||||||||
Класів | Учнів | Усього | 2–4 | 5-9 | 10-11 | Усього | 2–4 | 5-9 | 10-11 | Усього | 2-4 | 5-9 | 10-11 | Усього | 2- 4 | 5-9 | 10-11 |
17 | 458 | – | – | – | – | 191/55,5% | 46/40% | 120/64% | 25/57% | 132/38% | 57/50% | 57/30,5% | 18/41% | 21/6,5% | 10/10% | 10/5,5% | 1/2% |
Рівень навчальних досягнень здобувачів освіти на кінець 2019-2020 навчального року
Таким чином, рівень навчальних досягнень здобувачів освіти за 2019-2020 навчальний рік переважно достатній і середній.
Середній бал навчальних досягнень учнів становить 8,1 балів, який є вищим на 0,4 бали за попередній навчальний рік.
Якість знань учнів складає 45 % (проти 43% у І семестрі) за рахунок підвищення рівня навчальних досягнень здобувачів освіти під час карантину і навчання за дистанційними технологіями.
Аналіз успішності учнів за паралелями
Клас | Кількість учнів | 1-3 бали | % | 4-6 балів | % | 7-9 балів | % | 10-12 балів | % | % якості | Середній бал |
3 | 52 | 0 | 0 | 22 | 42 | 26 | 50 | 4 | 8 | 58 | 8,1 |
4 | 61 | 0 | 0 | 24 | 39 | 31 | 51 | 6 | 10 | 61 | 8,4 |
5 | 33 | 0 | 0 | 17 | 51 | 14 | 40 | 3 | 9 | 48 | 8,6 |
6 | 42 | 0 | 0 | 25 | 60 | 14 | 33 | 3 | 7 | 40 | 8,2 |
7 | 55 | 0 | 0 | 38 | 69 | 15 | 27 | 2 | 4 | 31 | 7,9 |
8 | 30 | 0 | 0 | 23 | 77 | 6 | 20 | 1 | 3 | 23 | 7,1 |
9 | 27 | 0 | 0 | 17 | 63 | 9 | 33 | 1 | 4 | 37 | 7,7 |
10 | 23 | 0 | 0 | 17 | 74 | 6 | 26 | 0 | 0 | 26 | 7,9 |
11 | 21 | 0 | 0 | 8 | 38 | 12 | 57 | 1 | 5 | 62 | 8,3 |
Всього | 458 | 0 | 0 | 191 | 55,5 | 132 | 38 | 21 | 6,5 | 45 | 8,1 |
Однією з найголовніших причин невисокого рівня знань здобувачів освіти є невміння школярів учитися, недорозвиненість стійких навичок навчальної праці, невимогливість до себе, невірно організована навчальна праця вдома та в класі. Недостатня системна індивідуально-диференційована робота вчителів-предметників із здобувачами освіти середнього рівня навчальних досягнень.