Аналіз освітньої діяльності 2019-2020

Стан організації та здійснення освітнього процесу

 

За підсумками 2019 – 2020  навчального року із 458 здобувачів освіти 1 – 11 класів:

114  здобувачів освіти  1-2-х класів –оцінені вербально;

296 здобувачів освіти  2-8, 10 класів оцінені і переведені до наступних;

27 здобувачів освіти  отримали свідоцтва про базову загальну середню освіту загального зразка та 1 учень – з відзнакою (Шишкевич Олександр);

21 здобувачів освіти  отримали  свідоцтва про повну загальну середню освіту загального зразка ;

Одна учениця (Чеглакова Олександра) «За високі досягнення у навчанні» нагороджена золотою медаллю і одна учениця (Мойсієнко Марія) – срібною медаллю «За  досягнення у навчанні».

19  здобувачів освіти   – нагороджено похвальним листом «За високі досягнення у навчанні», що є на рівні минулого навчального року.

Рівень навчальних досягнень здобувачів освіти на кінець 2019-2020 навчального року

Мережа Низький рівень (1,2,3) Середній рівень (4,5,6) Достатній рівень (7,8,9) Високий рівень (10,11,12)
Класів Учнів Усього 2–4 5-9 10-11 Усього 2–4 5-9 10-11 Усього 2-4 5-9 10-11 Усього 2- 4 5-9 10-11
17 458 191/55,5% 46/40% 120/64% 25/57% 132/38% 57/50% 57/30,5% 18/41% 21/6,5% 10/10% 10/5,5% 1/2%

 

 

Рівень навчальних досягнень здобувачів освіти на кінець 2019-2020 навчального року

Таким чином, рівень навчальних досягнень здобувачів освіти за 2019-2020 навчальний рік переважно достатній і середній.

Середній бал навчальних досягнень учнів становить 8,1 балів, який є вищим на 0,4 бали за попередній навчальний рік.

Якість знань учнів складає  45 % (проти 43% у І семестрі) за рахунок підвищення рівня навчальних досягнень здобувачів освіти під час карантину і навчання за дистанційними технологіями.

Аналіз успішності учнів за паралелями

Клас Кількість учнів 1-3 бали % 4-6 балів % 7-9 балів % 10-12 балів % % якості Середній бал
3 52 0 0 22 42 26 50 4 8 58 8,1
4 61 0 0 24 39 31 51 6 10 61 8,4
5 33 0 0 17 51 14 40 3 9 48 8,6
6 42 0 0 25 60 14 33 3 7 40 8,2
7 55 0 0 38 69 15 27 2 4 31 7,9
8 30 0 0 23 77 6 20 1 3 23 7,1
9 27 0 0 17 63 9 33 1 4 37 7,7
10 23 0 0 17 74 6 26 0 0 26 7,9
11 21 0 0 8 38 12 57 1 5 62 8,3
Всього 458 0 0 191 55,5 132 38 21 6,5 45 8,1

 

Однією з найголовніших причин невисокого рівня знань здобувачів освіти є невміння школярів учитися, недорозвиненість стійких навичок навчальної праці, невимогливість до себе, невірно організована навчальна праця вдома та в класі. Недостатня системна індивідуально-диференційована робота вчителів-предметників із здобувачами освіти середнього рівня навчальних досягнень.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *