Результати моніторингових досліджень та державної підсумкової атестації здобувачів освіти Конотопської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11

Проведення діагностичних контрольних робіт на початок та кінець навчального року, предметно-тематичний контроль є основними методами вивчення рівня навчальних досягнень здобувачів освіти усіх класів з усіх предметів, що здійснювалося в системі моніторингу якості освіти. Застосування єдиних підходів дозволило уніфікувати контроль освітнього процесу, що сприяло створенню єдиного інформаційного простору про результати і процес освітнього спрямування, а також проводити корекційну індивідуальну роботу з учнями, класами і педагогами. Контроль за якістю організації і результатами навчання проводився протягом року постійно, різними формами і методами.

Станом на 01 червня 2018 року за підсумками навчального року всі здобувачі освіти 1-3, 5-8, 10 класів атестовані та переведені до наступного класу, а учні 4 класу атестовані та переведені до основної школи.

Рівень навчальних досягнень учнів на кінець 2017-2018 навчального року

Мережа Низький рівень (1,2,3) Середній рівень (4,5,6) Достатній рівень (7,8,9) Високий рівень (10,11,12)
Класів Учнів Усього 2–4 5-9 10-11 Усього 2–4 5-9 10-11 Усього 2-4 5-9 10-11 Усього 2- 4 5-9 10-11
17 411 9 9 194 15 121 23 134 67 61 6 21 14 7

 

Таким чином, рівень навчальних досягнень учнів за 2017-2018 навчальний рік переважно достатній і середній.

Середній бал навчальних досягнень учнів становить 7,9 балів.

         Рівень навчальних досягнень учнів (середній бал) слідуючий:

2-і класи – 8,1               5-і класи – 8,6        8-і класи – 7,5     11-й клас – 8,5

3-й клас – 8,2                6-й клас – 7,6         9-і клас – 7,2

4-і класи – 8,0               7-й клас – 7,9        10-й клас – 7,4

         Однією із форм організації освітнього процесу  є проведення підсумкових контрольних робіт, зрізів знань, моніторингу з базових дисциплін, результати яких відображають ступінь засвоєння учнями знань з того чи іншого предмета.

 

№ з/п Клас Предмет К-сть учнів Рівень навчальних досягнень Середній бал
низький середній достатній високий
1 11 Біологія 12 12/100% 8,0
2 11 Хімія 12 6/50% 6/50% 7,0
3 10 Хімія 12 7/58% 5/42% 6,3
4 10 Українська мова 14 8/57% 6/43%        – 5,4
5 10 Історія України 13 7/54% 6/46% 6,5
6 9-А Українська мова 20 2/10% 10/50% 8/40% 9,3
7 9-Б Українська мова 23 5/22% 11/49% 7/29% 5,4
8 9-А Англійська мова 17   6/35% 9/53% 2/12% 7,4
9 9-Б Англійська мова 18 2/11% 7/39% 8/44% 1/6% 6,1
10 8-А Геометрія 16 7/44% 6/38% 3/18% 4,5
11 8-Б Геометрія 19 3/13% 10/53% 2/11% 4/21% 5,7
12 8-А Фізика 14 10/71% 4/29% 5,8
13 8-Б Фізика 17 9/50% 8/44% 1/6% 6,3
14 7 Алгебра 24 1/4% 9/37% 13/55% 1/4% 6,7
15 7 Фізика 24 8/33% 15/63% 1/4% 7,1
16 6 Зарубіжна література 29 3/10% 11/38% 11/38% 4/14% 6,9
17    6 Історія України 26 17/65% 9/35% 5,8
18 5-А Англійська мова 24 7/29% 15/63% 2/8% 7,4
19 5-Б Англійська мова 27 2/8% 15/55% 10/37% 5,6
20 5-А Основи здоров’я 24 9/38% 14/58% 1/4% 7,0
21 5-Б Основи здоров’я 23 1/4,4% 15/65,1% 6/26,1% 1/4,4% 5,8
22 2-Б Математика 29 1/3,4% 7/24,2% 19/65,5% 2/6,9% 7,3
23 2-А Математика 28 13/46% 8/29% 13/46% 7,1
24 3 Математика 25 10/40% 10/40% 5/20% 7,1

 

Аналіз результатів адміністративних контрольних робіт свідчить про те, що здобувачі освіти, в основному, підтвердили свої тематичні оцінки, отримані протягом семестру з базових дисциплін.

Підсумки

державної підсумкової атестації випускників

9-х  класів у 2017-2018 навчальному році

Українська мова Математика Історія України
початковий середній достатній високий початковий середній достатній високий початковий середній достатній високий
26

56,5%

16

34,5%

4

9%

2 4% 19

41%

21

46%

4

9%

17 37% 26

56,5%

3

 6,5%

 

 

 

Підсумки

державної підсумкової атестації учнів

4-го класу  у 2017-2018 навчальному році

 

№ з/п Предмет Всього учнів Усього проходили атестацію

 

Рівень навчальних досягнень (у відсотках)
На початковому рівні На середньому рівні На достатньому рівні На високому рівні Середній бал
1 Українська мова 42 40 5/13% 21/53% 14/34% 8,5
2 Математика 42 40 9/22,5% 16/40% 15/37,5% 8,4

 

Результати державної підсумкової атестації свідчать про об’єктивність оцінювання вчителями навчальних досягнень школярів, їх вимогливість та серйозну підготовку до атестації. Це дало змогу деяким здобувачам освіти покращити свої результати. Із результатів державної підсумкової атестації видно, що програмовий матеріал в цілому учнями засвоєно добре. Великої розбіжності між результатами ДПА та річним оцінюванням не було.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *