Моніторинг якості освітньої діяльності за підсумками 2022-2023 навчального року

Рівень навчальних досягнень учнів

 

За підсумками 2022 – 2023  навчального року із 443 здобувачів освіти 1 – 11 класів:

165  здобувачів освіти  1-4-х класів –оцінені вербально;

279 здобувачів освіти  2-8, 10 класів оцінені і переведені на наступний рік навчання;

34 здобувачі освіти  отримали свідоцтва про базову загальну середню освіту загального зразка та 3 учень – з відзнакою;

20 здобувачів освіти  отримали  свідоцтва про повну загальну середню освіту загального зразка ;

3 учениці «За високі досягнення у навчанні» нагороджені золотою медаллю.

26  здобувачів освіти   – нагороджено похвальним листом «За високі досягнення у навчанні», що на 2 учні більше ніж минулого навчального року.

Рівень навчальних досягнень здобувачів освіти на кінець 2022-2023 навчального року

Мережа Низький рівень (1,2,3) Середній рівень (4,5,6) Достатній рівень (7,8,9) Високий рівень (10,11,12)
Класів Учнів Усього 2–4 5-9 10-11 Усього 2–4 5-9 10-11 Усього 2-4 5-9 10-11 Усього 2- 4 5-9 10-11
16 443 154/55% 128/55.5% 26/53% 90/ 32% 73/ 31,5% 17/35% 35/13% 29/13% 6/ 12%

Рівень навчальних досягнень здобувачів освіти на кінець 2022-2023 навчального року

Таким чином, рівень навчальних досягнень здобувачів освіти за 2022-2023 навчальний рік переважно достатній і середній.

Середній бал навчальних досягнень учнів становить 8,1 балів, який є низчим на 1 бал за попередній навчальний рік.

Якість знань учнів складає  45 % (проти 42% у минулому навчальному році) за рахунок підвищення рівня навчальних досягнень здобувачів освіти під час  навчання за дистанційними технологіями.

Аналіз успішності учнів за паралелями

Клас

Кількість учнів 1-3 бали % 4-6 балів % 7-9 балів % 10-12 балів % % якості Середній бал
5 53 0 0 23 43 19 36 11 21 57 8,6
6 52 0 0 27 52 18 35 7 13 48 8,3

7

62 0 0 35 57 22 35 5 8 44

8,0

8

26 0 0 15 58 8 30 3 12 42

7,7

9 37 0 0 28 76 6 16 3 8 24 7,3
10 26 0 0 16 61 9 35 1 4 38 7,6

11

23 0 0 10 43 8 35 5 22 57

8,5

Всього 443 0 0 154 55 90 32 35 13 45

8,1

Однією з найголовніших причин невисокого рівня знань здобувачів освіти є невисока організованість здобувачів освіти до он-лайн навчання, недорозвиненість стійких навичок навчальної праці, невимогливість до себе, невірно організована навчальна праця вдома та в класі. Недостатня системна індивідуально-диференційована робота вчителів-предметників із здобувачами освіти середнього рівня навчальних досягнень.

Моніторинг якості освітньої діяльності

за підсумками  2022-2023 навчального року

Однією із форм організації освітнього процесу  є проведення  зрізів знань, моніторингу з базових дисциплін, результати яких відображають ступінь засвоєння здобувачами освіти знань з того чи іншого предмета. Тексти завдань для моніторингових робіт були своєчасно підготовлені  вчителями-предметниками. Зміст і рівень складності завдань відповідали навчальним програмам. Учителі забезпечили повне дотримання методики проведення контролю і критеріїв оцінювання  навчальних досягнень учнів, здійснено об’єктивне оцінювання учнівських робіт.

Узагальнені результати робіт подано в таблиці :

№ з/п Клас Предмет К-сть учнів Рівень навчальних досягнень Середній бал
низький середній достатній високий
1 11 Англійська мова 19 5/26% 9/48% 5/26% 7,9
2 11 Алгебра 18 2/11% 11/61% 5/28% 8,1
3 11 Біологія 22 3/14% 11/50% 8/36% 8,9
4 10 Хімія 23 3/13% 15/65% 5/22% 8,2
5 10 Географія 23 1/4% 18/78% 4/18% 8,3
6 10 Українська мова 23 7/30% 11/48% 5/22% 7,6
7 9 Історія 31 10/32% 15/49% 6/19%   7,2
8 9 Фізика 34 15/44% 15/44% 4/12%   6,8
9 8 Хімія 26        – 9/35% 12/46% 5/19% 7,6
10 8 Англійська мова 24 12/50% 4/17% 8/33% 7,0
11 7-Б Алгебра 29 2/6% 15/53% 10/35% 2/6%   6,1
12  7-А Алгебра 27 3/11% 12/44% 10/37% 2/8% 5,8
13 7-А Українська мова 27 2/7% 10/37% 10/37% 5/19% 6,7
14 7-Б Українська мова 28 2/7% 9/32% 13/47% 4/14% 6,8
15 6-А Основи здоров’я 23 2/8% 7/30% 14/62% 8,8
16  6-Б Основи здоров’я 21 5/24% 10/48% 6/28% 7,8
17 6-А Зарубіжна література 26 6/22% 8/30% 12/48% 8,7
18  6-Б Зарубіжна література 25 9/36% 10/40% 6/24% 7,8
19 5-А Англійська мова 25 11/44% 7/28% 7/28% 7,3
20 5-Б Англійська мова 27 15/57% 9/33% 3/10% 6,7

 Аналіз результатів адміністративних моніторингових робіт свідчить про те, що здобувачі освіти, в основному, підтвердили свої тематичні оцінки, отримані протягом семестру з базових дисциплін. Порівняно з моніторинговим дослідженням у першому семестрі, здобувачі освіти підвищили свій рівень знань, або залишилися на тому ж рівні і невелика частина учнів показали нижчий результат. Але досить високим є відсоток учнів, які мають оцінки низького та середнього рівня, що свідчить про низький інтерес учнів до освітньої діяльності та недостатність педагогічної підтримки учнів, які мають проблеми в інтелектуальному розвитку або прогалини в знаннях.

ПОРІВНЯННЯ  РЕЗУЛЬТАТІВ  АДМІНІСТРАТИВНОГО МОНІТОРИНГУ ЗНАНЬ З МАТЕМАТИКИ  З ПОПЕРЕДНІМ ПЛАНОВИМ КОНТРОЛЕМ ОЦІНЮВАННЯМ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 2 КЛАСУ

Предмет Клас Учнів у класі Писали роботу Підвищили досягнення Знизили досягнення Залишились на тому самому рівні
Математика кількість % кількість % кількість %
2 32 32 7 22% 25 78%
Всього 32 32 7 22% 25 78%

ПОРІВНЯННЯ  РЕЗУЛЬТАТІВ  АДМІНІСТРАТИВНОГО МОНІТОРИНГУ ЗНАНЬ З МАТЕМАТИКИ  З ПОПЕРЕДНІМ ПЛАНОВИМ КОНТРОЛЕМ ОЦІНЮВАННЯМ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 3-х КЛАСІВ

Предмет Клас Учнів у класі Писали роботу Підвищили досягнення Знизили досягнення Залишились на тому самому рівні
Математика кількість % кількість % кількість %
20 19 4 18 8 36 10 46
22 19 2 10,5 3 15,8 14 73,7
Всього 42 38 6 14 11 26 24 60

 ПОРІВНЯННЯ  РЕЗУЛЬТАТІВ  АДМІНІСТРАТИВНОГО МОНІТОРИНГУ ЗНАНЬ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ   З ПОПЕРЕДНІМ ПЛАНОВИМ КОНТРОЛЕМ ОЦІНЮВАННЯМ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 4-х КЛАСІВ

Предмет Клас Учнів у класі Писали роботу Підвищили досягнення Знизили досягнення Залишились на тому самому рівні
Українська мова   кількість % кількість % кількість %
31 31 7 23 24 77
31 31 20 65 11 35
Всього 62 62 27 44 35 56

Аналіз результатів адміністративних моніторингових робіт у початковій школі свідчить про те, що здобувачі освіти, в основному, підтвердили свої характеристики навчальних досягнень.

Заданням моніторингу у початковій школі було дослідити рівень сформованості наскрізних умінь в учнів 2-4-х класів школи з математики та української мови.  Під час проведення моніторингу було досліджено сформованість читацької та математичної компетентностей, передумови й результати навчання учнів, сформованість в учнів м’яких навичок.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *