Моніторинг якості освітньої діяльності за підсумками 2022-2023 навчального року
Рівень навчальних досягнень учнів
За підсумками 2022 – 2023 навчального року із 443 здобувачів освіти 1 – 11 класів:
165 здобувачів освіти 1-4-х класів –оцінені вербально;
279 здобувачів освіти 2-8, 10 класів оцінені і переведені на наступний рік навчання;
34 здобувачі освіти отримали свідоцтва про базову загальну середню освіту загального зразка та 3 учень – з відзнакою;
20 здобувачів освіти отримали свідоцтва про повну загальну середню освіту загального зразка ;
3 учениці «За високі досягнення у навчанні» нагороджені золотою медаллю.
26 здобувачів освіти – нагороджено похвальним листом «За високі досягнення у навчанні», що на 2 учні більше ніж минулого навчального року.
Рівень навчальних досягнень здобувачів освіти на кінець 2022-2023 навчального року
Мережа | Низький рівень (1,2,3) | Середній рівень (4,5,6) | Достатній рівень (7,8,9) | Високий рівень (10,11,12) | |||||||||||||
Класів | Учнів | Усього | 2–4 | 5-9 | 10-11 | Усього | 2–4 | 5-9 | 10-11 | Усього | 2-4 | 5-9 | 10-11 | Усього | 2- 4 | 5-9 | 10-11 |
16 | 443 | – | – | – | – | 154/55% | 128/55.5% | 26/53% | 90/ 32% | 73/ 31,5% | 17/35% | 35/13% | 29/13% | 6/ 12% |
Рівень навчальних досягнень здобувачів освіти на кінець 2022-2023 навчального року
Таким чином, рівень навчальних досягнень здобувачів освіти за 2022-2023 навчальний рік переважно достатній і середній.
Середній бал навчальних досягнень учнів становить 8,1 балів, який є низчим на 1 бал за попередній навчальний рік.
Якість знань учнів складає 45 % (проти 42% у минулому навчальному році) за рахунок підвищення рівня навчальних досягнень здобувачів освіти під час навчання за дистанційними технологіями.
Аналіз успішності учнів за паралелями
Клас |
Кількість учнів | 1-3 бали | % | 4-6 балів | % | 7-9 балів | % | 10-12 балів | % | % якості | Середній бал |
5 | 53 | 0 | 0 | 23 | 43 | 19 | 36 | 11 | 21 | 57 | 8,6 |
6 | 52 | 0 | 0 | 27 | 52 | 18 | 35 | 7 | 13 | 48 | 8,3 |
7 |
62 | 0 | 0 | 35 | 57 | 22 | 35 | 5 | 8 | 44 |
8,0 |
8 |
26 | 0 | 0 | 15 | 58 | 8 | 30 | 3 | 12 | 42 |
7,7 |
9 | 37 | 0 | 0 | 28 | 76 | 6 | 16 | 3 | 8 | 24 | 7,3 |
10 | 26 | 0 | 0 | 16 | 61 | 9 | 35 | 1 | 4 | 38 | 7,6 |
11 |
23 | 0 | 0 | 10 | 43 | 8 | 35 | 5 | 22 | 57 |
8,5 |
Всього | 443 | 0 | 0 | 154 | 55 | 90 | 32 | 35 | 13 | 45 |
8,1 |
Однією з найголовніших причин невисокого рівня знань здобувачів освіти є невисока організованість здобувачів освіти до он-лайн навчання, недорозвиненість стійких навичок навчальної праці, невимогливість до себе, невірно організована навчальна праця вдома та в класі. Недостатня системна індивідуально-диференційована робота вчителів-предметників із здобувачами освіти середнього рівня навчальних досягнень.
Моніторинг якості освітньої діяльності
за підсумками 2022-2023 навчального року
Однією із форм організації освітнього процесу є проведення зрізів знань, моніторингу з базових дисциплін, результати яких відображають ступінь засвоєння здобувачами освіти знань з того чи іншого предмета. Тексти завдань для моніторингових робіт були своєчасно підготовлені вчителями-предметниками. Зміст і рівень складності завдань відповідали навчальним програмам. Учителі забезпечили повне дотримання методики проведення контролю і критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів, здійснено об’єктивне оцінювання учнівських робіт.
Узагальнені результати робіт подано в таблиці :
№ з/п | Клас | Предмет | К-сть учнів | Рівень навчальних досягнень | Середній бал | |||
низький | середній | достатній | високий | |||||
1 | 11 | Англійська мова | 19 | – | 5/26% | 9/48% | 5/26% | 7,9 |
2 | 11 | Алгебра | 18 | – | 2/11% | 11/61% | 5/28% | 8,1 |
3 | 11 | Біологія | 22 | – | 3/14% | 11/50% | 8/36% | 8,9 |
4 | 10 | Хімія | 23 | – | 3/13% | 15/65% | 5/22% | 8,2 |
5 | 10 | Географія | 23 | – | 1/4% | 18/78% | 4/18% | 8,3 |
6 | 10 | Українська мова | 23 | – | 7/30% | 11/48% | 5/22% | 7,6 |
7 | 9 | Історія | 31 | – | 10/32% | 15/49% | 6/19% | 7,2 |
8 | 9 | Фізика | 34 | – | 15/44% | 15/44% | 4/12% | 6,8 |
9 | 8 | Хімія | 26 | – | 9/35% | 12/46% | 5/19% | 7,6 |
10 | 8 | Англійська мова | 24 | – | 12/50% | 4/17% | 8/33% | 7,0 |
11 | 7-Б | Алгебра | 29 | 2/6% | 15/53% | 10/35% | 2/6% | 6,1 |
12 | 7-А | Алгебра | 27 | 3/11% | 12/44% | 10/37% | 2/8% | 5,8 |
13 | 7-А | Українська мова | 27 | 2/7% | 10/37% | 10/37% | 5/19% | 6,7 |
14 | 7-Б | Українська мова | 28 | 2/7% | 9/32% | 13/47% | 4/14% | 6,8 |
15 | 6-А | Основи здоров’я | 23 | – | 2/8% | 7/30% | 14/62% | 8,8 |
16 | 6-Б | Основи здоров’я | 21 | – | 5/24% | 10/48% | 6/28% | 7,8 |
17 | 6-А | Зарубіжна література | 26 | – | 6/22% | 8/30% | 12/48% | 8,7 |
18 | 6-Б | Зарубіжна література | 25 | – | 9/36% | 10/40% | 6/24% | 7,8 |
19 | 5-А | Англійська мова | 25 | – | 11/44% | 7/28% | 7/28% | 7,3 |
20 | 5-Б | Англійська мова | 27 | – | 15/57% | 9/33% | 3/10% | 6,7 |
Аналіз результатів адміністративних моніторингових робіт свідчить про те, що здобувачі освіти, в основному, підтвердили свої тематичні оцінки, отримані протягом семестру з базових дисциплін. Порівняно з моніторинговим дослідженням у першому семестрі, здобувачі освіти підвищили свій рівень знань, або залишилися на тому ж рівні і невелика частина учнів показали нижчий результат. Але досить високим є відсоток учнів, які мають оцінки низького та середнього рівня, що свідчить про низький інтерес учнів до освітньої діяльності та недостатність педагогічної підтримки учнів, які мають проблеми в інтелектуальному розвитку або прогалини в знаннях.
ПОРІВНЯННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ АДМІНІСТРАТИВНОГО МОНІТОРИНГУ ЗНАНЬ З МАТЕМАТИКИ З ПОПЕРЕДНІМ ПЛАНОВИМ КОНТРОЛЕМ ОЦІНЮВАННЯМ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 2 КЛАСУ
Предмет | Клас | Учнів у класі | Писали роботу | Підвищили досягнення | Знизили досягнення | Залишились на тому самому рівні | |||
Математика | кількість | % | кількість | % | кількість | % | |||
2 | 32 | 32 | 7 | 22% | – | – | 25 | 78% | |
Всього | 32 | 32 | 7 | 22% | – | – | 25 | 78% |
ПОРІВНЯННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ АДМІНІСТРАТИВНОГО МОНІТОРИНГУ ЗНАНЬ З МАТЕМАТИКИ З ПОПЕРЕДНІМ ПЛАНОВИМ КОНТРОЛЕМ ОЦІНЮВАННЯМ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 3-х КЛАСІВ
Предмет | Клас | Учнів у класі | Писали роботу | Підвищили досягнення | Знизили досягнення | Залишились на тому самому рівні | |||
Математика | кількість | % | кількість | % | кількість | % | |||
3А | 20 | 19 | 4 | 18 | 8 | 36 | 10 | 46 | |
3Б | 22 | 19 | 2 | 10,5 | 3 | 15,8 | 14 | 73,7 | |
Всього | 42 | 38 | 6 | 14 | 11 | 26 | 24 | 60 |
ПОРІВНЯННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ АДМІНІСТРАТИВНОГО МОНІТОРИНГУ ЗНАНЬ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ З ПОПЕРЕДНІМ ПЛАНОВИМ КОНТРОЛЕМ ОЦІНЮВАННЯМ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 4-х КЛАСІВ
Предмет | Клас | Учнів у класі | Писали роботу | Підвищили досягнення | Знизили досягнення | Залишились на тому самому рівні | |||
Українська мова | кількість | % | кількість | % | кількість | % | |||
4А | 31 | 31 | 7 | 23 | – | – | 24 | 77 | |
4Б | 31 | 31 | 20 | 65 | – | – | 11 | 35 | |
Всього | 62 | 62 | 27 | 44 | – | – | 35 | 56 |
Аналіз результатів адміністративних моніторингових робіт у початковій школі свідчить про те, що здобувачі освіти, в основному, підтвердили свої характеристики навчальних досягнень.
Заданням моніторингу у початковій школі було дослідити рівень сформованості наскрізних умінь в учнів 2-4-х класів школи з математики та української мови. Під час проведення моніторингу було досліджено сформованість читацької та математичної компетентностей, передумови й результати навчання учнів, сформованість в учнів м’яких навичок.