Моніторинг якості освітньої діяльності за підсумками ІI семестру 2021-2022 навчального року
Рівень навчальних досягнень учнів
Станом на 02 червня 2022 року за підсумками навчального року всі здобувачі освіти 1-3, 5-8, 10 класів атестовані та переведені до наступного класу, а учні 4 класу атестовані та переведені до основної школи.
Рівень навчальних досягнень здобувачів освіти на кінець 2021-2022 навчального року
Мережа | Низький рівень (1,2,3) | Середній рівень (4,5,6) | Достатній рівень (7,8,9) | Високий рівень (10,11,12) | |||||||||||||
Класів | Учнів | Усього | 4 | 5-9 | 10-11 | Усього | 2–4 | 5-9 | 10-11 | Усього | 2-4 | 5-9 | 10-11 | Усього | 2- 4 | 5-9 | 10-11 |
18 | 461 | – | – | – | – | 160/58% | – | 139/60% | 21/49% | 92/ 33% | – | 76/32% | 16/37% | 25/9% | – | 19/8% | 6/
14% |
Таким чином, рівень навчальних досягнень здобувачів освіти за 2021-2022 навчальний рік переважно достатній і середній.
Середній бал навчальних досягнень учнів становить 8,0 балів, який є вижчим на 0,1 бала за попередній навчальний рік.
Якість знань учнів складає 42 % (проти 38% у минулому навчальному році).
Моніторинг якості освітньої діяльності
за підсумками 2021-2022 навчального року
Однією із форм організації освітнього процесу є проведення зрізів знань, моніторингу з базових дисциплін, результати яких відображають ступінь засвоєння здобувачами освіти знань з того чи іншого предмета. Тексти завдань для моніторингових робіт були своєчасно підготовлені вчителями-предметниками. Зміст і рівень складності завдань відповідали навчальним програмам. Учителі забезпечили повне дотримання методики проведення контролю і критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів, здійснено об’єктивне оцінювання учнівських робіт.
Узагальнені результати робіт подано в таблиці :
№ з/п | Клас | Предмет | К-сть учнів | Рівень навчальних досягнень | Середній бал | |||
низький | середній | достатній | високий | |||||
1 | 11 | Англійська мова | 18 | – | 6/33% | 4/22% | 8/45% | 8,0 |
2 | 11 | Алгебра | 18 | – | 7/39% | 6/33% | 5/28% | 7,7 |
3 | 11 | Біологія | 18 | – | 4/22% | 1/6% | 13/72% | 9,1 |
4 | 10 | Хімія | 25 | – | 7/28% | 16/64% | 2/8% | 7,4 |
5 | 10 | Географія | 25 | – | 7/28% | 11/44% | 7/28% | 7,7 |
6 | 10 | Українська мова | 25 | – | 11/44% | 8/32% | 6/24% | 7,0 |
7 | 9-А | Англійська мова | 24 | – | 8/33% | 9/38% | 7/29% | 7,7 |
8 | 9-Б | Англійська мова | 28 | – | 21/75% | 3/11% | 4/14% | 5,6 |
9 | 9-А | Фізика | 24 | – | 6/25% | 9/37,5% | 9/37,5% | 8,1 |
10 | 9-Б | Фізика | 28 | – | 10/36% | 12/42% | 6/22% | 7,2 |
11 | 8-А | Хімія | 17 | – | 10/58% | 6/36% | 1/6% | 5,9 |
12 | 8-Б | Хімія | 22 | – | 13/60% | 6/27% | 3/13% | 5,5 |
13 | 8-Б | Англійська мова | 22 | 1/5% | 8/36% | 6/27% | 7/32% | 7,1 |
14 | 8-А | Англійська мова | 17 | – | 13/78% | 2/11% | 2/11% | 5,6 |
15 | 7 | Алгебра | 29 | – | 9/31% | 11/38% | 9/31% | 7,6 |
16 | 7 | Історія України | 16 | – | 2/10% | 12/60% | 6/30% | 8,4 |
17 | 6-А | Українська мова | 31 | 1/3% | 14/46% | 10/32% | 6/19% | 6,8 |
18 | 6-Б | Українська мова | 31 | – | 12/39% | 15/48% | 4/13% | 7,4 |
19 | 6-А | Зарубіжна література | 31 | – | 15/48% | 11/36% | 5/16% | 6,0 |
20 | 6-Б | Зарубіжна література | 31 | – | 11/36% | 11/36% | 9/28% | 7,9 |
21 | 5-А | Українська мова | 27 | 1/4% | 9/33% | 9/33% | 8/30% | 7,4 |
22 | 5-Б | Українська мова | 29 | – | 13/57% | 7/31% | 3/12% | 6,8 |
23 | 5-А | Математика | 28 | – | 9/32% | 11/39% | 8/29% | 7,9 |
24 | 5-Б | Математика | 24 | – | 7/29% | 10/42% | 7/29% | 8,0 |
25 | 5-А | Англійська мова | 28 | – | 9/33% | 10/37% | 8/30% | 7,9 |
26 | 5-Б | Англійська мова | 25 | – | 15/61% | 6/26% | 3/13% | 5,9 |
ПОРІВНЯННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ АДМІНІСТРАТИВНОГО МОНІТОРИНГУ ЗНАНЬ З МАТЕМАТИКИ З ПОПЕРЕДНІМ ПЛАНОВИМ КОНТРОЛЕМ ОЦІНЮВАННЯМ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 3-х КЛАСІВ
Предмет | Клас | Учнів у класі | Писали роботу | Підвищили досягнення | Знизили досягнення | Залишились на тому самому рівні | |||
Українська мова | кількість | % | кількість | % | кількість | % | |||
3А | 31 | 31 | 21 | 68% | – | – | 10 | 32% | |
3Б | 30 | 30 | 22 | 73% | – | – | 8 | 27% | |
Всього | 61 | 61 | 43 | 70% | – | – | 18 | 30% |
ПОРІВНЯННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ АДМІНІСТРАТИВНОГО МОНІТОРИНГУ ЗНАНЬ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ З ПОПЕРЕДНІМ ПЛАНОВИМ КОНТРОЛЕМ ОЦІНЮВАННЯМ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
УЧНІВ 4-х КЛАСІВ
Предмет | Клас | Учнів у класі | Писали роботу | Підвищили досягнення | Знизили досягнення | Залишились на тому самому рівні | |||
Українська мова | кількість | % | кількість | % | кількість | % | |||
4А | 24 | 20 | 18 | 90% | – | – | 2 | 10% | |
4Б | 25 | 25 | 20 | 80% | – | – | 5 | 20% | |
Всього | 49 | 45 | 38 | 85% | – | – | 7 | 15% |
Аналіз результатів адміністративних моніторингових робіт свідчить про те, що здобувачі освіти, в основному, підтвердили свої тематичні оцінки, отримані протягом семестру з базових дисциплін. Порівняно з моніторинговим дослідженням у першому семестрі, здобувачі освіти підвищили свій рівень знань, або залишилися на тому ж рівні і невелика частина учнів показали нижчий результат. Але досить високим є відсоток учнів, які мають оцінки середнього рівня, що свідчить про низький інтерес учнів до навчально-пізнавальної діяльності та недостатність педагогічної підтримки учнів, які мають проблеми в інтелектуальному розвитку або прогалини в знаннях.