Моніторинг якості освітньої діяльності за підсумками I семестру 2020-2021 навчального року

Моніторинг якості освітньої діяльності

за підсумками I семестру 2020-2021 навчального року

Однією із форм організації освітнього процесу  є проведення  зрізів знань, моніторингу з базових дисциплін, результати яких відображають ступінь засвоєння здобувачами освіти знань з того чи іншого предмета. Тексти завдань для моніторингових робіт були своєчасно підготовлені  вчителями-предметниками. Зміст і рівень складності завдань відповідали навчальним програмам. Учителі забезпечили повне дотримання методики проведення контролю і критеріїв оцінювання  навчальних досягнень учнів, здійснено об’єктивне оцінювання учнівських робіт.

                        Узагальнені результати робіт подано в таблиці :

№ з/п Клас Предмет К-сть учнів Рівень навчальних досягнень Середній бал Коефі

цієнт кореляції

низький середній достатній високий
1 11 Біологія 22 4/18% 14/64% 4/18% 8,0 0,756
2 11 Англійська мова мова 21 12/57% 9/43% 5,8 0, 821
3 11 Алгебра 21 4/19% 11/52% 6/29% 5,2 0,850
4 10 Хімія 13 1/8% 8/61% 3/23% 1/8% 6,0 0,791
5 10 Англійська мова 14 9/64% 4/29% 1/7% 6,3 0,641
6 10 Біологія 15 5/33% 8/53% 2/14% 7,6 0,879
7 9 Англійська мова 21 13/59% 9/41% 6,1 0,792
8 9 Українська мова 21 3/14% 15/71% 2/10% 1/5% 5,1 0,717
9 9 Історія України 28 1/4% 16/57% 9/32% 2/7% 6,0 0,801
10 8-А Алгебра 18        – 10/56% 6/33% 2/11% 6,3 0,926
11 8-Б Алгебра 26 2/8% 23/88% 1/4% 4,3 0,807
12 8-Б Фізика 28 25/88% 2/8% 1/4%    5,1 0,744
13  8-А Фізика 18 11/61% 5/28% 2/11% 6,2 0, 880
14  7-А Зарубіжна література 16 7/43% 7/43% 2/14% 7,3 0, 543
15 7-Б Зарубіжна література 18 1/5% 3/15% 9/50% 6/30% 8,0 0,723
16 7-Б Українська мова 19 7/37% 8/42% 4/21% 7,1 0,916
17 7-А Українська мова 17 1/6% 4/24% 7/41% 5/29% 7,7 0,801
18    6 Історія 27 8/30% 8/30% 9/33% 2/7% 5,6 0,770
19 6 Англійська мова 26 6/16% 18/68% 4/16% 4,8 0,769
20 5-А Українська мова 25 14/56% 7/28% 4/16% 7,0 0, 870
21 5-Б Українська мова 26 9/35% 13/50% 4/15% 7,5 0, 919
22 5-А Основи здоров’я 28 11/39% 10/36% 7/25% 7,5 0, 864
23 5-Б Основи здоров’я 27 11/41% 14/52% 2/7% 7,2 0,924
24 5-А Математика 28 6/21% 9/32% 8/29% 5/18% 6,1 0,914
25 5-Б Математика 29 7/24% 11/38% 8/28% 3/10% 5,6 0,929
26 4-А Математика 24 4/16% 6/25% 10/43% 4/16% 7 0,810
27 4-Б Математика 24 13/54% 9/38% 2/8 6,3 0,926

 

Аналіз результатів  моніторингових робіт свідчить про те, що здобувачі освіти, в основному, підтвердили свої тематичні оцінки, отримані протягом семестру з базових дисциплін. Але досить високим є відсоток учнів, які мають оцінки низького та середнього рівня, що свідчить про низький інтерес учнів до навчально-пізнавальної діяльності та недостатність педагогічної підтримки учнів, які мають проблеми в інтелектуальному розвитку або прогалини в знаннях.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *