Моніторинг якості освітньої діяльності за підсумками I семестру 2020-2021 навчального року
Моніторинг якості освітньої діяльності
за підсумками I семестру 2020-2021 навчального року
Однією із форм організації освітнього процесу є проведення зрізів знань, моніторингу з базових дисциплін, результати яких відображають ступінь засвоєння здобувачами освіти знань з того чи іншого предмета. Тексти завдань для моніторингових робіт були своєчасно підготовлені вчителями-предметниками. Зміст і рівень складності завдань відповідали навчальним програмам. Учителі забезпечили повне дотримання методики проведення контролю і критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів, здійснено об’єктивне оцінювання учнівських робіт.
Узагальнені результати робіт подано в таблиці :
№ з/п | Клас | Предмет | К-сть учнів | Рівень навчальних досягнень | Середній бал | Коефі
цієнт кореляції |
|||
низький | середній | достатній | високий | ||||||
1 | 11 | Біологія | 22 | – | 4/18% | 14/64% | 4/18% | 8,0 | 0,756 |
2 | 11 | Англійська мова мова | 21 | – | 12/57% | 9/43% | – | 5,8 | 0, 821 |
3 | 11 | Алгебра | 21 | 4/19% | 11/52% | 6/29% | – | 5,2 | 0,850 |
4 | 10 | Хімія | 13 | 1/8% | 8/61% | 3/23% | 1/8% | 6,0 | 0,791 |
5 | 10 | Англійська мова | 14 | – | 9/64% | 4/29% | 1/7% | 6,3 | 0,641 |
6 | 10 | Біологія | 15 | – | 5/33% | 8/53% | 2/14% | 7,6 | 0,879 |
7 | 9 | Англійська мова | 21 | – | 13/59% | 9/41% | – | 6,1 | 0,792 |
8 | 9 | Українська мова | 21 | 3/14% | 15/71% | 2/10% | 1/5% | 5,1 | 0,717 |
9 | 9 | Історія України | 28 | 1/4% | 16/57% | 9/32% | 2/7% | 6,0 | 0,801 |
10 | 8-А | Алгебра | 18 | – | 10/56% | 6/33% | 2/11% | 6,3 | 0,926 |
11 | 8-Б | Алгебра | 26 | 2/8% | 23/88% | 1/4% | – | 4,3 | 0,807 |
12 | 8-Б | Фізика | 28 | – | 25/88% | 2/8% | 1/4% | 5,1 | 0,744 |
13 | 8-А | Фізика | 18 | – | 11/61% | 5/28% | 2/11% | 6,2 | 0, 880 |
14 | 7-А | Зарубіжна література | 16 | – | 7/43% | 7/43% | 2/14% | 7,3 | 0, 543 |
15 | 7-Б | Зарубіжна література | 18 | 1/5% | 3/15% | 9/50% | 6/30% | 8,0 | 0,723 |
16 | 7-Б | Українська мова | 19 | – | 7/37% | 8/42% | 4/21% | 7,1 | 0,916 |
17 | 7-А | Українська мова | 17 | 1/6% | 4/24% | 7/41% | 5/29% | 7,7 | 0,801 |
18 | 6 | Історія | 27 | 8/30% | 8/30% | 9/33% | 2/7% | 5,6 | 0,770 |
19 | 6 | Англійська мова | 26 | 6/16% | 18/68% | 4/16% | – | 4,8 | 0,769 |
20 | 5-А | Українська мова | 25 | – | 14/56% | 7/28% | 4/16% | 7,0 | 0, 870 |
21 | 5-Б | Українська мова | 26 | – | 9/35% | 13/50% | 4/15% | 7,5 | 0, 919 |
22 | 5-А | Основи здоров’я | 28 | – | 11/39% | 10/36% | 7/25% | 7,5 | 0, 864 |
23 | 5-Б | Основи здоров’я | 27 | – | 11/41% | 14/52% | 2/7% | 7,2 | 0,924 |
24 | 5-А | Математика | 28 | 6/21% | 9/32% | 8/29% | 5/18% | 6,1 | 0,914 |
25 | 5-Б | Математика | 29 | 7/24% | 11/38% | 8/28% | 3/10% | 5,6 | 0,929 |
26 | 4-А | Математика | 24 | 4/16% | 6/25% | 10/43% | 4/16% | 7 | 0,810 |
27 | 4-Б | Математика | 24 | – | 13/54% | 9/38% | 2/8 | 6,3 | 0,926 |
Аналіз результатів моніторингових робіт свідчить про те, що здобувачі освіти, в основному, підтвердили свої тематичні оцінки, отримані протягом семестру з базових дисциплін. Але досить високим є відсоток учнів, які мають оцінки низького та середнього рівня, що свідчить про низький інтерес учнів до навчально-пізнавальної діяльності та недостатність педагогічної підтримки учнів, які мають проблеми в інтелектуальному розвитку або прогалини в знаннях.