Результати моніторингу якості освіти
За підсумками 2024 – 2025 навчального року із 465 здобувачів освіти 1 – 11 класів:
132 учні 1-4-х класів – мають формувальне оцінювання;
308 учні 5-8, 10 класів оцінені і переведені на наступний рік навчання;
61 учень отримав свідоцтва про базову загальну середню освіту загального зразка та 4 учениці – з відзнакою;
25 здобувачів освіти отримали свідоцтва про повну загальну середню освіту загального зразка ;
1 учениця за результатами річного оцінювання отримала свідоцтво з відзнакою.
31 учень – нагороджено похвальним листом «За високі досягнення у навчанні», що на 3 учні більше ніж минулого навчального року.
Рівень навчальних досягнень здобувачів освіти на кінець 2024-2025 навчального року
Мережа | Низький рівень (1,2,3) | Середній рівень (4,5,6) | Достатній рівень (7,8,9) | Високий рівень (10,11,12) | |||||||||||||
Класів | Учнів | Усього | 2–4 | 5-9 | 10-11 | Усього | 2-4 | 5-9 | 10-11 | Усього | 2-4 | 5-9 | 10-11 | Усього | 2- 4 | 5-9 | 10-11 |
17 | 465 | – | – | – | – | 219/65% | – | 186/65% | 33/68% | 79/ 24% | – | 69/ 24% | 10/21% | 36/11% | – | 31/11% | 5/ 11% |
Таким чином, рівень навчальних досягнень здобувачів освіти за 2024-2025 навчальний рік переважно достатній і середній.
Середній бал навчальних досягнень здобувачів освіти становить 7,7 балів, який є нижчим на 0,2 бали за попередній навчальний рік.
Якість знань учнів складає 34 % (проти 39% у минулому навчальному році) за рахунок зниження рівня навчальних досягнень здобувачів освіти під час навчання за дистанційними технологіями.
Аналіз успішності учнів за паралелями
Клас | Кількість учнів | 1-3 бали | % | 4-6 балів | % | 7-9 балів | % | 10-12 балів | % | % якості | Середній бал |
5 | 48 | 0 | 0 | 23 | 47 | 18 | 38 | 7 | 15 | 52 | 8,2 |
6 | 63 | 0 | 0 | 39 | 62 | 14 | 32 | 10 | 16 | 38 | 8,1 |
7 | 56 | 0 | 0 | 39 | 69 | 11 | 20 | 6 | 11 | 30 | 7,4 |
8 | 54 | 0 | 0 | 40 | 74 | 10 | 19 | 4 | 7 | 26 | 7,3 |
9 | 65 | 0 | 0 | 45 | 69 | 16 | 25 | 4 | 6 | 31 | 7,4 |
10 | 22 | 0 | 0 | 15 | 68 | 3 | 14 | 4 | 18 | 32 | 7,7 |
11 | 22 | 0 | 0 | 18 | 70 | 7 | 26 | 1 | 4 | 31 | 7,4 |
Всього | 334 | 0 | 0 | 219 | 65 | 79 | 24 | 36 | 11 | 34 | 7,7 |
Однією з найголовніших причин невисокого рівня знань здобувачів освіти є невисока організованість здобувачів освіти до онлайн навчання, недорозвиненість стійких навичок навчальної праці, невимогливість до себе, невірно організована навчальна праця вдома та в класі. Недостатня системна індивідуально-диференційована робота вчителів-предметників із здобувачами освіти середнього рівня навчальних досягнень.