План заходів щодо профілактики булінгу 2020/2021 навчальний рік
В жорстоке двадцять перше століття
В час заздрості, злості і помсти
Пам’ятай, що ти людина.
І не втрачай ні краплі честі.
Коли почуєш грубий сміх
Жорстокість, низькість – не зламайся;
Ти пам’ятай, що ти людина…
Людиною ж і залишайся!
З метою привернення уваги учасників освітнього процесу та громадськості до актуальних для українського суспільства проблем подолання насильства в сім’ї, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми, підтримки людей з інвалідністю та забезпечення рівних прав жінок і чоловіків з 25 листопада по 10 грудня в Конотопській загальноосвітні школі I-III ступенів № 11 проходить Акція «16 днів проти насильства». У рамках цієї акції заплановані та проведені наступні заходи:
– Акція «Світло оксамитового серця» з профілактики ВІЛ/СНІДу, розповсюдження «стрічок підтримки»;
– Інформаційні стіннівки до кожного дня акції;
– Виховний захід та години психолога «ВІЛ – небезпека та її наслідки» 7-11
класи;
– Інтерактивне заняття для учнів 3-х класів «Планета доброти»;
– Проведення тематичних годин спілкування, бесід на тему:
«Стоп насильству!»;
– Виховний захід за участі фахівця Конотопського центру безоплатної вторинної правової допомоги Козіної О.Г. «Твої права – твій захист» ;
– Проведення усного журналу на тему« Сучасне рабство: міфи та факти»
– Інформаційно-просвітницька робота «Стоп булінг» (розміщення інформаційних матеріалів, ознайомлення з буклетами, перегляд тематичних відеороликів).
ПЛАН
заходів щодо профілактики булінгу
2020/2021 навчальний рік
№ п/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний | |||
Інформаційно-профілактичні заходи | |||||||
1 | Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільних батьківських зборах | Батьки здобувачів освіти | Вересень | Директор
Кашуба Т.І. |
|||
2 | Засідання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » | Класні керівники | Жовтень | Педагог-організатор
Білоножко М.В. |
|||
3 | Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» | Педагогіч-
ний колектив |
Жовтень | Психолог школи Яроцька О.А. | |||
4 | Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | 1 – 11 | Упродовж року | Психолог школи Яроцька О.А. | |||
5 | Контроль стану попередження випадків булінгу | Нарада при директорі | Лютий | Педагог-організатор
Білоножко М.В. |
|||
6 | Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» | Педагогічний колектив | Березень | Психолог школи Яроцька О.А. | |||
7 | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню | Педагогічний колектив | Упродовж року | Педагог-організатор
Білоножко М.В. |
|||
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти | |||||||
1 | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | 1-4 | Упродовж року | Класні керівники | |||
2 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять | 1-11 | Упродовж року | Класні керівники | |||
3 | Перегляд кінострічок відповідної спрямованості | 5 – 11 | Упродовж року |
Класні керівники |
|||
4 | Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним» | 9-11 | Січень | Педагог-організатор
Білоножко М.В. |
|||
5 | Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії | 1-11 | Упродовж року | Класоводи, учителі літератури, історії | |||
6 | Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права | 1-11 | 10-14 грудня | Класні керівники, учителі правознавства, практичний психолог школи | |||
Психологічний супровід | |||||||
Діагностичний етап | |||||||
1 | – Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;
– опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; |
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовж року
(За потребою)
|
Класні керівники,
практичний психолог школи |
|||
2 | Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах | Вересень | Практичний психолог
Яроцька О.А. |
||||
3 | Діагностика стану психологічного клімату класу | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог
Яроцька О.А. |
|||
4 | Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог
Яроцька О.А. |
|||
5 | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог
Яроцька О.А. |
|||
6 | Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог
Яроцька О.А.. |
|||
Робота з батьками | |||||||
1 | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» | 1-11 | Упродовж року | Класні керівники | |||
2 | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | 1-11 | Упродовж року | Практичний психолог
Яроцька О.А. |
|||
3 | Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» | За запитом | Січень – Лютий | Практичний психолог
Яроцька О.А. |
|||
4 | Інформаційна робота через інтернет-сторінки | Упродовж року | Педагог-організатор
Білоножко М.В. |
||||