Підсумки державної підсумкової атестації учнів 4 класу
Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, листа МОН щодо проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти у 2018 – 2019 навчальному році, листа МОН «Про організоване завершення 2018 – 2019 навчального року та особливості проведення ДПА у закладах середньої освіти в травні було проведено в 4 класі підсумкові контрольні роботи з української мови та математики.
Підсумкова контрольна робота з української мови була проведена 14.05.2019 р. Всього писало роботу 28 учнів.
Державна підсумкова атестація з української мови (за результатами підсумкової контрольної роботи) показала такі результати:
№ з/п | Клас | Усього учнів | Писало роботу | Рівні навчальних досягнень учнів | |||||||
Початковий | Середній | Достатній | Високий | ||||||||
учнів | % | учнів | % | учнів | % | учнів | % | ||||
1 | 4 | 28 | 28 | – | 8 | 28,6 | 10 | 35,7 | 10 | 35,7 |
Розділи і теми навчальних програм, на які було допущено найбільше помилок:
Смисловий і структурний аналіз тексту. Будова слова. Частини мови. Прислівник. Займенник.
Підсумкова контрольна робота з математики проведена 16.05.2019 р. Всього писало роботу 28 учнів.
Державна підсумкова атестація з математики (за результатами підсумкової контрольної роботи) показала такі результати:
№ з/п | Клас | Усього учнів | Писало роботу | Рівні навчальних досягнень учнів | |||||||
Початковий | Середній | Достатній | Високий | ||||||||
учнів | % | учнів | % | учнів | % | учнів | % | ||||
1 | 4 | 28 | 28 | – | 10 | 35,7 | 6 | 21,4 | 12 | 42,9 |
Розділи і теми навчальних програм, на які було допущено найбільше помилок:
Розділ. Вирази. Числові вирази, що містять сумісні дії першого та другого ступенів з дужками та без дужок.
Розділ. Задачі. Знаходження площі. Задача на рух