Результати моніторингу якості освіти

За підсумками 2024 – 2025  навчального року із 465 здобувачів освіти 1 – 11 класів:

132  учні  1-4-х класів – мають формувальне оцінювання;

308 учні  5-8, 10 класів оцінені і переведені на наступний рік навчання;

61 учень  отримав свідоцтва про базову загальну середню освіту загального зразка та 4 учениці – з відзнакою;

25 здобувачів освіти  отримали  свідоцтва про повну загальну середню освіту загального зразка ;

1 учениця  за результатами річного оцінювання отримала свідоцтво з відзнакою.

31  учень   – нагороджено похвальним листом «За високі досягнення у навчанні»,  що на 3 учні більше ніж минулого навчального року.

Рівень навчальних досягнень здобувачів освіти на кінець 2024-2025 навчального року

Мережа Низький рівень (1,2,3) Середній рівень (4,5,6) Достатній рівень (7,8,9) Високий рівень (10,11,12)
Класів Учнів Усього 2–4 5-9 10-11 Усього 2-4 5-9 10-11 Усього 2-4 5-9 10-11 Усього 2- 4 5-9 10-11
17 465 219/65% 186/65% 33/68% 79/ 24% 69/ 24% 10/21% 36/11% 31/11% 5/ 11%

 Таким чином, рівень навчальних досягнень здобувачів освіти за 2024-2025 навчальний рік переважно достатній і середній.

Середній бал навчальних досягнень здобувачів освіти становить 7,7 балів, який є нижчим на 0,2 бали за попередній навчальний рік.

Якість знань учнів складає  34 % (проти 39% у минулому навчальному році) за рахунок зниження рівня навчальних досягнень здобувачів освіти під час  навчання за дистанційними технологіями.

Аналіз успішності учнів за паралелями

Клас Кількість учнів 1-3 бали % 4-6 балів % 7-9 балів % 10-12 балів % % якості Середній бал
5 48 0 0 23 47 18 38 7 15 52 8,2
6 63 0 0 39 62 14 32 10 16 38 8,1
7 56 0 0 39 69 11 20 6 11 30 7,4
8 54 0 0 40 74 10 19 4 7 26 7,3
9 65 0 0 45 69 16 25 4 6 31 7,4
10 22 0 0 15 68 3 14 4 18 32 7,7
11 22 0 0 18 70 7 26 1 4 31 7,4
Всього 334 0 0 219 65 79 24 36 11 34 7,7

 Однією з найголовніших причин невисокого рівня знань здобувачів освіти є невисока організованість здобувачів освіти до онлайн навчання, недорозвиненість стійких навичок навчальної праці, невимогливість до себе, невірно організована навчальна праця вдома та в класі. Недостатня системна індивідуально-диференційована робота вчителів-предметників із здобувачами освіти середнього рівня навчальних досягнень.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *