План заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу на 2024-2025 навчальний рік
План
заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу
на 2024-2025 навчальний рік
| №
з/п |
Заходи | Відповідальний | Термін виконання |
| 1. | Довести до відома працівників ліцею зміст Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18.12.2018 № 2657-VIII | Кисільова Ю.С. | Вересень 2024 |
| 2. | Довести до відома усіх учасників освітнього процесу та опублікувати на сайті закладу освіти:
1. Правила поведінки, права та обов’язки учнів ліцею 2. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування). 3. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти 4. План заходів щодо запобігання та протидії булінгу (цькування) на 2024/2025 навчальний рік |
Кисільова Ю.С. | Вересень 2024 |
| 3. | Забезпечити постійне чергування в місцях загального користування (буфет, коридор, роздягальня, подвір’я) і технічних приміщеннях | Кисільова Ю.С. | Упродовж 2024/2025 навчального року |
| 4. | Питання профілактики булінгу (цькування) у ліцею розглядати на нарадах при директорі | Кисільова Ю.С. | Упродовж 2024/2025 навчального року |
| 5. | Питання профілактики булінгу (цькування) у ліцею розглядати на батьківських зборах | Кисільова Ю.С. | Упродовж 2024/2025 навчального року |
| 6. | Ознайомлювати педагогічних працівників ліцею з оновленням нормативно-правової бази щодо насильства відносно та за участі дітей, порядку дій щодо виявлення і припинення фактів жорстокого поводження з дітьми або загрози його вчинення | Кисільова Ю.С. | Упродовж 2024/2025 навчального року |
| 7. | Залучати педагогічних працівників ліцею до підвищення кваліфікації з питань профілактики булінгу (цькування) у ліцеї | Кисільова Ю.С. | Упродовж 2024/2025 навчального року |
| 8. | Оновлення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах | Яроцька О.А. | Упродовж 2024/2025 навчального року |
| 9. | Складання банку даних учнів «Зони ризику» та «групи ризику» | Яроцька О.А. | Упродовж 2024/2025 навчального року |
| 10. | Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:
– спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – психологічні діагностики мікроклімату, соціометрія, вивчення згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – визначення рівня тривоги та депресії учнів. |
Яроцька О.А. | Упродовж 2024/2025 навчального року |
| 11. | Тренінг для учнів 10-11 класів «Де закінчуються жарти?» | Класні керівники
10-11 класів |
Листопад |
| 12. | Виступ агітбригади учнівського самоврядування «Скажи разом з нами «НІ!» булінгу» | Кисільова Ю.С. | Березень 2025 року |
| 13. | Проходження безкоштовного курсу «Недискримінаційний підхід у навчанні» на сайті EdEra, «Протидія та попередження булінгу в закладах освіти» (освітня платформа «PROMETHEUS») (за потребою) | Класні керівники
1-11 класів |
Упродовж 2024/2025 навчального року |
| 14. | Круглий стіл для батьків «Поговоримо про булінг та кібербулінг» | Класні керівники
1-11 класів |
Упродовж 2024/2025 навчального року |
| 15. | Міні – тренінг «Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті» | Вч. інформатики в початкових класах | Грудень 2024 |
| 16. | Круглий стіл для педколективу | Яроцька О.А. | Листопад 2024 |
| 17. | Робота консультпункту та онлайн пошти «Скринька довіри» | Яроцька О.А. | Упродовж 2024/2025 навчального року |
| 18. | Години відвертого спілкування за участю представників Національної поліції «Булінг. Правова відповідальність» | Класні керівники 1-11 класів | Листопад 2024 року, квітень 2025року |
| 19. | Продовження роботи учасників освітнього процесу за програмою «Вирішення конфлікту мирним шляхом. Базові навички медіації» | Яроцька О.А. | Упродовж 2024/2025 навчального року |
| 20. | Проведення відеолекторіїв у співпраці з представниками міської соціальної служби | Яроцька О.А. | Упродовж 2024/2025 навчального року |
| 21. | Проведення моніторингу безпечності та комфортності закладу освіти шляхом анкетування | Яроцька О.А. | Упродовж 2024/2025 навчального року |
| 22. | Заняття з елементами тренінгу «Спілкування з однолітками», «Як протистояти тиску однолітків», «Профілактика булінгу в учнівському середовищі», «Вчимося безпечної поведінки в мережі Інтернет». | Яроцька О.А. | Листопад-Грудень |
| 23. | Бесіда «Стоп! Тут мій кордон або правила безпечної поведінки» | Яроцька О.А. | Лютий |
| 24. | Заняття з елементами тренінгу «Обери безпечний шлях» | Яроцька О.А. | Березень |
| 25. | Година спілкування «Кібербулінг як проблема порушення прав людини» | Яроцька О.А. | Грудень |
| 26. | Робота з картковою грою «Коло безпеки» | Яроцька О.А. | Січень |
| 27. | Заняття з елементами тренінгу «Вчимося безпечної поведінки в мережі Інтернет» | Яроцька О.А. | Квітень |
| 28. | Година психолога з демонстрацією відеоролика «Розірви коло» | Яроцька О.А. | Травень |
| 29. | Анкетування за методикою «Агресина поведінка» (за Є. Ільїним та П. Ковальовим) | Яроцька О.А. | Жовтень |
| 30. | Анкета «Протидія булінгу» | Яроцька О.А. | Жовтень |
| 31. | Тренінг для педагогів «Конфлікти – це норми життя?» | Яроцька О.А. | Січень |
| 32. | Батьківський всеобуч «Безконфліктне спілкування» | Яроцька О.А. | Березень |
| 33. | Розробка пам’ятки «Зупинимо булінг разом!» | Яроцька О.А. | Вересень |
| 34. | Інформування здобувачів освіти «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | Яроцька О.А. | Вересень |
| Вторинна профілактика | |||
| 35. | Розгляд заяв про випадки булінгу | Адміністрація школи | За заявою |
| 36. | Сеанси медіації (примирення) | Соціальна служба | За потребою |









