Річний звіт директора Конотопської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 Кашуби Тетяни Іванівни за 2021-2022 навчальний рік

На виконання п. 3 наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005 № 55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів», керуючись Примірним положенням про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 № 178, у відповідності до функціональних обов’язків та з метою подальшого утвердження відкритої, демократичної, державно-громадської системи управління освітою, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у школі, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації, представляю Вашій увазі звіт про свою діяльність у 2021 – 2022 навчальному році.

Головною метою освітньої діяльності Конотопської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №11 є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства. Якість освіти розглядається у нерозривній єдності якості процесу і якості результату. Якість освітнього процесу є невід’ємною складовою якості освіти, яка залежить від якості освітнього середовища, включає якісні і кількісні характеристики освітнього процесу, якість професійної компетентності вчителів, якість організаційно-управлінської компетентності.

Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти

Керівництво школи забезпечує реалізацію заходів з формування академічної доброчесності. За результатами опитування, більшість учасників освітнього процесу (80,9 %) здобувачів освіти та 100 % педагогічних працівників поінформовані про необхідність дотримання академічної доброчесності.

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів розміщені в закладі на інформаційних стендах у класних кімнатах основної і старшої школи та висвітлені на офіційному сайті школи. Критерії оцінювання окремих видів робіт озвучуються педагогами або прописуються безпосередньо на завданнях. Систематично інформуються учні про критерії оцінювання навчальних досягнень при виконанні обов’язкових видів роботи. Учні вважають оцінювання навчальних досягнень у закладі освіти справедливим і об’єктивним

Упровадження сучасних інформаційних технологій визначено Національною доктриною,  пріоритетним напрямком якої є   комп’ютеризація та  інформатизація освітнього процесу  та  системи управління.

Дана робота здійснюється за такими напрямками:

  • комп’ютеризація освітнього процесу;
  • комп’ютеризація управлінської діяльності;
  • використання   інтернет – технологій у освітньому процесі та управлінській діяльності.

         Станом на травень 2022 року в школі є 22 комп’ютери, 10 портативних ноутбуків, нетбуків (з них 4 використовується в управлінсько-господарській діяльності), 6 багатофункціональних пристроїв у складі принтера, сканера, копера, наявний один мультимедійний комплекс, тип 1та 2 комплекти мультимедійного обладнання. Проте всім комп’ютерам термін придбання становить понад 5 років. Усі підключені до мережі Інтернет. Заклад забезпечений і Wi-Fi пристроями для використання в освітньому процесі (швидкість доступу -100 Мбіт/с).

 

 Освітнє середовище закладу освіти

Приміщення закладу освіти має три поверхи. Заклад має центральний вхід і два запасних виходи. Біля одного із входів є пандус (у закладі не навчаються учні з особливими освітніми потребами). Зовні школа потребує ремонту фасаду будівлі, заміни даху, оновлення твердого (асфальтованого) покриття біля школи. Керівництво школи на своєму рівні, в міру своїх можливостей підтримує стан території та будівлі закладу. Для покращення матеріально – технічної бази, створення належних умов діяльності закладу керівництво закладу співпрацює з керівництвом закладу управління освіти. Діє 12 навчальних кабінетів, в яких навчаються учні 1-11 класів. У всіх кабінетах зроблені поточні ремонти,  замінені вікна на склопакети. Облаштування приміщень не створюють загрози травмування учнів та працівників закладу. У закладі територія та приміщення чисті, охайні, естетично оформлені, у них підтримується належний повітряно-тепловий режим. Кількість здобувачів освіти  не перевищує ліцензований обсяг, але на 63 здобувачів освіти перевищує проектну потужність школи. Територія закладу не має доступу для заїзду чужого автотранспорту, на ній не має предметів, які б становили загрозу для життя та здоров’я учасників освітнього середовища. На території закладу достатньо зелених насаджень, встановлена альтанка, яка функціонує як «зелений клас». У закладі є діючий спортивний майданчик, який включає майданчик із твердим покриттям,  футбольне поле,  куточок для стрибків у довжину, перекладини для занять легкою атлетикою.

Налагоджена система роботи з адаптації  учнів, які зарахлвані до 1-х,  5-х класів. Розроблені та регулярно проводяться заходи із запобігання і протидії булінгу (цькуванню), а саме: тематичні заходи по класах згідно плану роботи практичного психолога, години психолога, круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу. Кібербулінг», розроблено та опубліковано на офіційному сайті школи план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню), форма заяви на випадки булінгу, процедура подання учасниками освітнього процесу заяв або повідомлень про випадки булінгу та порядок реагування на них, порядок реагування на доведені випадки булінгу, правила поведінки учнів закладу, спрямовані на формування позитивної мотивації в поведінці. 84,2 % учнів (за результатами опитування (анкетування)) не відчувають прояви булінгу, 13,1% засвідчили про одинокі випадки агресії та кепкування.

Налагоджена співпраця з представниками правоохоронних органів із питань запобігання та протидії булінгу (цькування). Практичний психодог закладу здійснює роботу щодо виявлення, реагування, запобігання булінгу та іншому насильству. У закладі постійно проводяться навчання та інструктажі з охорони праці згідно вимог відповідних служб, безпеки життєдіяльності, надання домедичної допомоги. Розроблені та виконуються працівниками правила дій у разі нещасного випадку та раптового погіршення стану здоров’я учасників освітнього процесу. Результати анкетування учнів засвідчили, що 78,9% школярів поінформовані щодо правил охорони праці, техніки безпеки під час занять, пожежної безпеки, правил поведінки під час НС.

 За результатами опитування: переважна більшість здобувачів освіти (78,9 %) поінформовані щодо безпечного використання мережі Інтернет

 (водночас у закладі освіти комп’ютери не об лаштовані технічними засобами фільтрації несумісного з освітнім процесом контенту); переважна більшість учасників освітнього процесу (68 % педагогів, 63,4 % батьків, 61,8% учнів) переважно  задоволені умовами харчування; переважна більшість опитаних учасників освітнього процесу вважають освітнє середовище закладу безпечним (60,7% здобувачів освіти, 98 % працівників) та психологічно комфортним (91,% здобувачів освіти, 95% працівників).

Для формування розвивального, мотивуючого освітнього середовища, інформаційно-комунікаційної, соціокультурної компетентностей учасників освітнього процесу  територія школи має зелені насадження, квітники. Подвір’я частково заасфальтоване. У  коридорах школи розміщені державна символіка, інформаційні стенди, наочність. Сходові марші прикрашені малюнками елементів природи, на стінах функціонують тематичні експозиції.    Навчальні кабінети озеленені, затишні, забезпечені необхідною наочністю. Навчально-методична та довідкова література систематизована, папки естетично оформлені.  Всі приміщення школи відповідають державним санітарним нормам. Оформлення приміщень закладу мають навчальнопізнавальну, мотивуючу, розвиваючу складові. У школі наявні 2 переносних проектори, 2 мультимедійні проектори з короткофокусним об’єктивом та інтерактивною дошкою,  2 мультимедійні дошки, 9 ноутбуків, 22 комп’ютери,  6 багатофункціональних пристроїв у складі принтера, сканера, копера, електронний мікроскоп; 1 комп’ютерний клас на 10 робочих місць. Наявні та використовуються дидактичні засоби відповідно до освітніх потреб здобувачів освіти.   Кабінети фізики, хімії та біології недостатньо забезпечені приладами для проведення лабораторних та практичних робіт, а тому використовують віртуальні лабораторії мережі Інтернет. Навчальний заклад підключений до мережі Інтернет (швидкість 30-100 Мбіт/с). Робочі місця педагогічних працівників і дітей забезпечені доступом до мережі. Заклад забезпечений і Wi-Fi пристроями для використання в освітньому процесі.

Система оцінювання здобувачів освіти

Оцінювання – це процес встановлення рівня навчальних досягнень учня (учениці) в оволодінні змістом предмета, уміннями та навичками відповідно до вимог навчальних програм. Об’єктом оцінювання навчальних досягнень учнів є знання, вміння та навички, досвід творчої діяльності учнів, досвід емоційно-ціннісного ставлення до навколишньої дійсності. Основними функціями оцінювання навчальних досягнень учнів є:

– контролююча,

 – навчальна,

– діагностико-коригувальна,

– стимулювально – мотиваційна,

 – виховна.

При оцінюванні навчальних досягнень здобувачів освіти ураховуються: – характеристики відповіді учня: цілісність, повнота, логічність, обґрунтованість, правильність;

 – якість знань: осмисленість, глибина, гнучкість, дієвість, системність, узагальненість, міцність; – ступінь сформованості загальнонавчальних та предметних умінь і навичок;

– рівень володіння розумовими операціями: вміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, абстрагувати, класифікувати, узагальнювати, робити висновки тощо;

– досвід творчої діяльності (вміння виявляти проблеми та розв’язувати їх, формулювати гіпотези);

– самостійність оцінних суджень.

Ці орієнтири покладено в основу чотирьох рівнів навчальних досягнень учнів: початкового, середнього, достатнього, високого. У загальнодидактичному плані рівні визначаються за такими характеристиками: Перший рівень – початковий. Відповідь учня (учениці) фрагментарна, характеризується початковими уявленнями про предмет вивчення. Другий рівень – середній. Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, виконує завдання за зразком, володіє елементарними вміннями навчальної діяльності. Третій рівень — достатній. Учень (учениця) знає істотні ознаки понять, явищ, зв’язки між ними, вміє пояснити основні закономірності, а також самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, володіє розумовими операціями (аналізом, абстрагуванням, узагальненням тощо), вміє робити висновки, виправляти допущені помилки. Відповідь учня (учениця) правильна, логічна, обґрунтована, хоча їм бракує власних суджень. Четвертий рівень – високий. Знання учня (учениці) є глибокими, міцними, системними; учень (учениця) вміє застосовувати їх для виконання творчих завдань, його (її) навчальна діяльність позначена вмінням самостійно оцінювати різноманітні ситуації, явища, факти, виявляти і відстоювати особисту позицію. Водночас, визначення високого рівня навчальних досягнень, зокрема оцінки 12 балів, передбачає знання та уміння в межах навчальної програми і не передбачає участі школярів у олімпіадах, творчих конкурсах тощо. Кожний наступний рівень вимог вбирає в себе вимоги до попереднього, а також додає нові характеристики. Критерії оцінювання навчальних досягнень реалізуються в нормах оцінок, які встановлюють чітке співвідношення між вимогами до знань, умінь і навичок, які оцінюються, та показником оцінки в балах.

Учні вважають оцінювання навчальних досягнень у закладі освіти справедливим і об’єктивним.

 Поінформовані учні і батьки про правила і процедури оцінювання з предмету. Педагоги обґрунтовано підходять до формування критеріїв оцінювання: оцінюють не лише результат роботи, але й процес навчання, індивідуальний поступ кожного учня; позитивно оцінюють досягнення учнів, незалежно від того, значні вони чи скромні; оцінюють рівень аргументації та уміння учнів висловлювати свою думку; уміння розв’язання проблем і прийняття рішень; розуміння, а не відтворення фрагментів інформації; оцінювання умінь, які визначають здатність працювати в команді; уміння слухати, розв’язувати конфлікти, вирішувати дискусійні питання і проблеми; уміння застосовувати знання в реальних життєвих ситуаціях.

 Видами оцінювання навчальних досягнень учнів є поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та державна підсумкова атестація. Поточне оцінювання здійснюється у процесі поурочного вивчення теми. Його основними завдання є: встановлення й оцінювання рівнів розуміння і первинного засвоєння окремих елементів змісту теми, встановлення зв’язків між ними та засвоєним змістом попередніх тем, закріплення знань, умінь і навичок. Формами поточного оцінювання є індивідуальне та фронтальне опитування; робота з діаграмами, графіками, схемами; зарисовки біологічних об’єктів; робота з контурними картами; виконання учнями різних видів письмових робіт; взаємоконтроль учнів у парах і групах; самоконтроль тощо. В умовах упровадження зовнішнього незалежного оцінювання особливого значення набуває тестова форма контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів. Інформація, отримана на підставі поточного контролю, є основною для коригування роботи вчителя на уроці. Тематичному оцінюванню навчальних досягнень підлягають основні результати вивчення теми (розділу). Тематична оцінка виставляється на підставі результатів опанування учнями матеріалу теми впродовж її вивчення з урахуванням поточних оцінок, різних видів навчальних робіт (практичних, лабораторних, контрольних робіт) та навчальної активності школярів. Перед початком вивчення чергової теми всі учні мають бути ознайомлені педагогом з тривалістю вивчення теми (кількість занять); кількістю й тематикою обов’язкових робіт і термінами їх проведення; умовами оцінювання. Оцінка за семестр виставляється за результатами тематичного оцінювання, а за рік – на основі семестрових оцінок. Учень (учениця) має право на підвищення семестрової оцінки.

У закладі освіти впроваджується система формувального оцінювання. Особливості формувального оцінювання: націлене на визначення індивідуальних досягнень кожного учня; широко використовує описове оцінювання; забезпечує зворотний зв’язок – отримання інформації про те, чого учні навчилися, а також про те, як учитель реалізував поставлені навчальні цілі; визначає вектор навчання: виконавши завдання, учні дізнаються про те, якого рівня вони наразі досягли і в якому напрямку їм потрібно рухатися далі. Формувальне оцінювання покладене в основу оцінювання Нової української школи, і учні перших, других та третіх класів оцінюються саме за цим принципом. При формувальному оцінюванні акцентується увага лише на позитивній динаміці досягнень учнів, враховується, що оцінюється не учень, а його робота. Система оцінювання здобувачів освіти побудована на наявності відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень та спрямована на формування у здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінювання. Заклад освіти сприяє формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання та забезпечує самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти.

У закладі освіти здійснюється аналіз результатів навчання здобувачів освіти за допомогою моніторингу навчальних досягнень учнів у вигляді стандартизованих тестів або у інших формах завдань; результатів ДПА у початковій, базовій та старшій школі; річного оцінювання учнів у класному журналі.

Педагогічні працівники

Заклад освіти повністю забезпечений педагогічними кадрами. Підбір і розподіл педагогічних кадрів відбувається на підставі вимог нормативних документів Міністерства освіти, штатного розпису, матеріалів атестації, особових справ. Документів педагогічних працівників про освіту та кваліфікацію.

          Кадрова політика закладу спрямована на створення комфортних, оптимальних умов для реалізації здібностей педагогічних працівників, професійного зростання, участі  в науково-методичній роботі, науково-дослідницькій діяльності. Критерії розподілу педагогічних кадрів: педагогічний досвід, кваліфікація, результативність роботи, наступність, системність та послідовність роботи вчителя, особливості взаємин учасників освітнього процесу.

Адміністрація школи ретельно проводить роботи щодо підбору педагогічних кадрів. Звертається увага на високі моральні якості, відповідну  освіту, професійну практичну підготовку працівника. На початок 2021-2022 навчального року до роботи приступили 33 педагогічних працівники, що складає 100% від потреби. Чітко визначені функціональні обов’язки та посадові інструкції педагогічних працівників, які розроблено згідно вимог.

Головними завданнями закладу освіти є: – удосконалення освітніх послуг та підвищення їх якості; -системне запровадження інноваційних методик навчання і виховання; -розвиток умов для розвитку обдарувань здобувачів освіти; -збереження і примноження традицій закладу, заснованих на національно-патріотичних засадах; -розвиток партнерських відносин між учасниками освітнього процесу; -створення комфортних умов навчання та перебування у закладі для всіх учасників освітнього процесу.

Головними напрямками роботи педагогічного колективу є упровадження інноваційних перетворень у практику роботи закладу освіти, упровадження  особистісно – орієнтованих освітніх технологій, диференціація освітнього процесу для якомога повнішого розвитку нахилів та здібностей дітей. Найбільш поширеними в освітньому процесі є інтерактивні, проектні та особистісно- орієнтовані технології. Підготовка вчителів до участі в інноваційній діяльності відбувається на основі розробленої стратегії розвитку закладу освіти щодо впровадження в управлінський та освітній процеси педагогічних інновацій. Впровадження освітніх інновацій та участь педагогів у дослідно-експериментальній діяльності передбачає якісні зміни освітньої діяльності навчального закладу, які забезпечуватимуть зростання якості загальної середньої освіти, сприятимуть формуванню особистості учня, здатного до подальшої успішної життєвої самореалізації. У школі сформовано базу для створення єдиного інформаційного освітнього простору. Це стосується удосконалення технічного оснащення, розвитку інформаційної культури педагогічних кадрів та відпрацювання методик використання персонального комп’ютера. У результаті впровадження інформаційних технологій у школі надано доступ до глобальної мережі Інтернет; постійно використовується в освітньому процесі робота бібліотечного інформаційного центру.

Освітній процес організований так, щоб забезпечити формування в учнів передбачених сучасними освітніми стандартами ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності. Педагогічний колектив намагається створювати умови для розвитку кожного учня, дати йому можливість для самовираження й самовизначення, забезпечити науково-теоретичну, практичну, допрофесійну та загальнокультурну поведінку. Для цього необхідний постійний розвиток освітнього закладу, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, а головне  – єднання учнів, батьків і педагогів у створенні освітнього соціально-культурного простору. В закладі постійно створюються умови для безперервного професійного розвитку педагогів: щорічне проходження підвищення кваліфікації, проведення чергової та позачергової атестації, добровільна сертифікація.

 Ефективність інноваційної діяльності забезпечується інноваційним потенціалом навчального закладу, що являє собою сукупність науково-методичних, матеріально-технічних та кадрових можливостей. Інноваційний потенціал педагогічного колективу визначається за такими критеріями: сприйнятливість педагогів до нового в змісті освіти, формах і методах навчання та виховання; підготовленість учителів до засвоєння нововведень; ступінь новаторства педагогів навчального закладу та інноваційного менеджменту навчального закладу. Учителі створюють авторські розробки відкритих уроків та є членами проблемно-творчих груп. 40 % вчителів володіють методикою дослідноекспериментальної роботи. Участь учителя в інноваційній та дослідноекспериментальній роботі вимагає володіння діагностичними методами, які являють собою сукупність прийомів та операцій, спрямованих на вивчення педагогічних явищ і проблем освітнього процесу. До них належать: бесіда, анкетування, спостереження, аналіз документів, інтерв’ювання та ін. Найкраще володіють вчителі такими методами педагогічного дослідження як опитування, спостереження, дискусії, анкетування. Меншою мірою з такими методами наукового дослідження як аналіз документів, аналіз досвіду роботи вчителя, експериментальна діяльність.

Працюючи над упровадженням сучасних технологій у освітній процес, учителі приділяють увагу  індивідуально- диференційованому навчанню. яке ефективне для розвитку і виховання дітей як з високими розумовими здібностями, так і зі зниженою здатністю до навчання. Технологія розвитку критичного мислення допомагає готувати дітей нового покоління, які вміють розмірковувати, спілкуватися, чути та слухати інших. Значне місце серед методів роботи педагогів школи посідають дискусії, ділові ігри, розробка проектів, ситуативне моделювання. Це дає учням можливість розвивати свою індивідуальність, максимально використовувати власний життєвий досвід, набуті знання. Завдяки ігровим технологіям вдається залучити усіх учнів до систематичної розумової праці, а тому діти мають змогу відчути успіх, повірити у свої сили, розвивають свої творчі здібності. Учителі активно використовують ІКТ на уроках української мови і літератури, англійської мови, зарубіжної літератури, географії, біології, хімії, історії математики, фізики, хімії, історії. Особливо актуальним уміння користуватися інформаційними та телекомунікаційними технологіями стало під час дистанційного навчання, проведення відео конференцій, зокрема.

 Новий підхід у навчанні вимагає працювати у творчому режимі, нестандартних напрямах, постійно вдосконалювати свою професійну діяльність, спрямовувати свою роботу на розвиток творчих можливостей учнів, їхніх талантів з метою отримання певного освітнього результату. Інформаційні технології допомагають індивідуалізувати та диференціювати навчання. Серед форм роботи надають перевагу таким жанрам: самодиктант, аудіодиктант, творчі презентації, віртуальні екскурсії, літературний портрет.  Учителі географії, біології, хімії у своїй педагогічній діяльності надають перевагу таким освітнім технологіям: мотивація пізнавальної діяльності учнів, формування творчої особистості, навчання як дослідження, технології складання опорно-інформаційних схем, виконання вдома спеціальних дослідницьких завдань та проектів. Саме такі технології орієнтовані на розуміння, самостійне, активне, творче сприйняття та творчу діяльність учнів; сприяють глибокому засвоєнню знань, суб’єктивному відкриттю для себе нових знань на основі вже наявних, формуванню умінь та навичок, інтересу до пізнавальної, творчої діяльності.

Вчителі математики, хімії, фізики, трудового навчання практикують технологію диференційованого навчання, групові технології навчання, активно впроваджуються у школі елементи ІКТ. Такі технології дають змогу методично доцільно організовувати процес навчання та ефективно управляти ним. Під час роботи в групі відбувається спільне розв’язання поставленого завдання. У процесі цієї роботи в учнів розвивається почуття колективізму, взаємопідтримки, взаємодопомоги, зникає почуття страху, скованості. Учні вчаться говорити, обговорювати проблему, вислуховувати думки співрозмовника, приймати рішення.

На уроках української мови і літератури, зарубіжної літератури творчі здібності учнів розвиваються за допомогою написання есе, симуляторно-рольових ігор, при складанні умов задач. Наприклад, при вивченні біографії письменника учителі часто звертаються до рольових підходів. Отже, на власному досвіді учителі нашої школи переконуються, що саме методика розвитку критичного мислення дозволяє максимально підвищити ефективність освітнього процесу, дає можливість створити такі умови, коли всі учні залучаються до активної, творчої навчальної діяльності, процесу самонавчання, самореалізації, вчаться спілкуватись, співпрацювати, критично мислити, відстоювати свою позицію, адаптуватись до життя у суспільстві.

Педагоги школи постійно перебувають у пошуку і апробації педагогічних технологій, що суттєво поліпшують мотивацію учнів до навчального процесу. Це технології продуктивного навчання, індивідуального навчання, проблемного навчання, ігрові технології, інтегровані технології, інтерактивного навчання. Успішно на уроках використовується проблемне навчання, робота у великих і малих групах, парах, інтерактивні ігри («мікрофон», «аукціон», «впіймай помилку», «символ твору», «заплутаний лист,» та ін.) Звичним для вчителів стало використання проективних технологій. На рівні вчителя впровадження інноваційних технологій у процесі роботи сприяє підвищенню професійної підготовки та науково-методичної компетентності педагогів. На рівні школи впровадження інновацій сприяє розвитку системи продуктивного навчання, співтворчості учителів, учнів та їхніх батьків На рівні учнів впровадження інновацій підвищує рівні навченості, сприяє творчій активності школярів, розвитку відповідальності. На рівні батьків впровадження інновацій сприяє активнішому їх залученню до співпраці зі школою.

Якісний склад педагогічного колективу школи станом на 01 червня 2022 року

 

Категорія. звання Кількість педагогів Відсоток
Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст» 1 3,1
Спеціаліст II категорії 6 19,4
Спеціаліст I категорії 14 45,2
Спеціаліст вищої категорії 10 32, 3
Педагогічне звання «Старший учитель» 5 16

 

Досягнення в освітній діяльності й управлінських процесах закладу (сильні сторони):

  1. Усі навчальні кабінети мають науково-методичне забезпечення, необхідним для реалізації освітньої програми.
  2. Кожний кабінет має під’єднання до марежі Інтернет;

3.Кабінети початкової школи переважно забезпечені наочнодидактичним матеріалом та технічними засобами навчання.

  1. Застосовуються підходи для адаптації та інтеграції здобувачів освіти

до освітнього процесу, професійної адаптації працівників.

  1. Заклад освіти планує та реалізує діяльність щодо запобігання будьяким проявам дискримінації, булінгу в закладі.
  2. Здійснюється систематичний аналіз результатів навчання здобувачів

освіти та діяльності педагогічних працівників;

  1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток;
  2. Учителі мають оприлюднені публікації на освітянських інтернет-сайтах, методичні розробки.
  3. Усі вчителі мають педагогічне порт фоліо.
  4. Переважна більшість педагогів закладу мають власні блоги, а дехто – власні сайти.
  5. Обмін досвідом між вчителями відбувається на засіданнях педагогічних рад, методичних об’єднаннях, показових уроках для колег школи.
  6. Організована співпраця з батьками здобувачів освіти з запитань

організації освітнього процесу, забезпечено постійний зворотний зв’язок.

  1. Адміністрація школи формує штат закладу, залучаючи кваліфікованих працівників, сприяє підвищенню їх кваліфікації.

14.Режим роботи закладу враховує вікові особливості здобувачів освіти, відповідає їхнім освітнім потребам, забезпечує умови для реалізації прав і обов’язків учасників освітнього процесу.

  1. Керівництво закладу освіти сприяє формуванню в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції.
  2. Проводяться та анлізуються моніторинги якості освіти.

     

   Школа створює необхідні умови для здобуття освіти вихованців на рівні Державних стандартів і сприяє вихованню морально та фізично здорового покоління

Організація харчування

У 2021/2022 навчальному році з метою надання якісного харчування дітям була організована робота шкільного буфету, яка забезпечила повноцінним харчування учнів за рахунок бюджетних коштів та доплати батьків у розмірі 13 грн (учні 1-4-х класів) та учнів 5-11 класів з доплатою батьків у розмірі 24 грн 95 коп. Задля поліпшення обслуговування учнів було складено графік відвідування учнями їдальні та графік чергування у їдальні вчителів школи.

Медична сестра школи Саєнко Л.Є. здійснювала постійний санітарно-гігієнічний контроль за якістю та режимом харчування учнів, циклічністю меню. Профспілковий та батьківський комітети школи контролювали якість харчування. Працював громадський контроль якості харчування учнів, який двічі на семестр оформлював акти перевірки харчування.

Питання харчування учнів тримається постійно на контролі адміністрації школи, розглядалися на  нарадах при директорові, батьківських зборах та на засіданнях ради школи. Системно працює комісія громадського контролю за станом харчування учнів у школі.

Харчоблок обладнаний системами холодного та гарячого  водопостачання та каналізації, а також додатковим джерелом гарячого водопостачання.

Харчування учнів здійснювалося привозною їжею, яка готувалася на базі Конотопської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №13

Учні харчуються за графіком, асортимент продукції відповідає вимогам чинного законодавства. Перспективне меню складене за рекомендаціями Є.Клопотенка, погоджене з Держпродспожив службою. Санітарно-гігієнічні вимоги до постачання, зберігання, реалізації продуктів харчування та продовольчої сировини дотримуються. Працівники харчоблоку дотримуються технології приготування страв, режиму прибирання, миття посуду, правил харчування.

Продукти харчування зберігаються згідно з умовами їх зберігання при відповідній температурі з урахуванням товарного сусідства й дотриманням термінів їх реалізації.

Усі учні, які відвідують групу подовженого дня, охоплені гарячим харчуванням.

Протягом навчального року діти пільгового контингенту були забезпечені безкоштовним харчуванням.

Відповідальність за організацією харчування учнів було покладено на класних керівників та заступника директора з навчально-виховної роботи. Учителі вели щодобовий контроль і в кінці кожного місяця надавали звіти з харчування учнів.

У закладі з учнями та їхніми батьками постійно ведеться роз’яснювальна робота з питань важливості гарячого харчування у період перебування дітей у навчальному закладі, що покращить стан здоров’я учнів та сприятиме запобіганню захворювань у дітей органів шлунково-кишкового тракту.

Динаміка охоплення харчуванням учнів у 2021- 2022 роках (%)

Навчальний рік 2021/2022
Охоплення учнів усіма видами харчування 87%
Охоплення учнів гарячим харчуванням 70%

Адміністрація школи приділяє достатньо уваги організації харчування учнів: розроблені й виконуються заходи щодо створення необхідних матеріально-технічних умов для роботи шкільної їдальні. Здійснено косметичний ремонт буфету-роздатки школи.

У школі своєчасно видаються накази щодо організації харчування, організація безкоштовного харчування, про призначення відповідальних за організацію харчування, за організацію та облік безкоштовного харчування.

Це питання повинно залишатися предметом уваги педагогічного й батьківського колективу і на наступний навчальний рік.

Охорона праці, безпека життєдіяльності

  Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час освітнього процесу в закладі освіти проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем директора школи. З працівниками закладу освіти постійно проводяться відповідні інструктажі з охорони праці, які фіксуються в журналах реєстрації інструктажів з питань охорони праці. Інструктажі з безпеки життєдіяльності проводяться з учнями закладу. Класні керівники ведуть журнали реєстрації інструктажів з питань безпеки життєдіяльності, в яких фіксують проведення вступного, первинного та цільових інструктажів; починаючи з 9-го класу учні розписуються в журналі інструктажів. Кожна класна кімната, кабінет, спортивна зала має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Впродовж року класними керівниками проводились бесіди з питань попередження травматизму серед учнів, були проаналізовані випадки побутового травматизму, питання травмування розглянуто на нарадах при директорові та на засіданнях педрад. Було проведено тижні безпеки життєдіяльності та безпеки дорожнього руху. Упродовж навчального року додатково проводилися бесіди з попередження дитячого травматизму напередодні осінніх, зимових, весняних і літніх канікул, поточні бесіди і повідомлення про нещасні випадки, проводилися інструктажі з безпеки життєдіяльності і охорони праці під час проведення екскурсій, відвідування театрів, участі у спортивних заходах. Напередодні літніх канікул з учнями проведені первинні інструктажі з питань запобігання дитячому травматизму та поводженню з вибухонебезпечними речовинами. Серед учнів та їх батьків проведено також роз’яснювальну роботу щодо обмеження часу перебування на сонці, шляхів запобігання сонячних та теплових ударів, дотримання правил поведінки на воді, забезпечення необхідного для здоров‘я дитини водного балансу тощо. Здобувачі освіти та працівники закладу обізнані з вимогами охорони праці безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайної ситуації і дотримуються їх.

У 2021-2022 році за кошти місцевого бюджету  придбано технічних засобів для

здійснення освітньої діяльності на суму 316258,22 ( мультимедійний комплекс тип  1, мультимедійне обладнання для двох кабінетів, 2 ноутбуки для вчителів),

канцелярських товарів на суму 8746,56 гривен, медикаментів – 3033,03 гривні, миючих засобів – 1467 гривен, фарбу для поточного  – 7323,65 гривен, господарчих товарів -20748 гривен ( бензокоса, світильники стельові, лінолеум, цемент, розетки, крани і шланги для води, раковини). Здійснено капітальний ремонт покрівлі на суму 1355000 гривен (2258330, 33гривен з ПДВ), не встановлений блискавкозахист.

 ЗАВДАННЯ ШКОЛИ НА 2022-2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

  1. Продовжити роботу по реалізації нових Державних стандартів базової та повної загальної середньої освіти, по вдосконаленню педагогічної майстерності вчителів.
  2. Здійснювати якісну загальноосвітню підготовку учнів на рівні державних стандартів та профільності освіти.
  3. Опанування та реалізація в освітньому процесі компетентнісного підходу, педагогіки партнерства та принципу дитиноцентризму;
  4. Створення умов для реалізації Концепції Нової української школи (5- ті класи).
  5. Організація навчання з використанням технологій дистанційного навчання , що забезпечить можливість реалізувати право осіб на якісну та доступну освіту відповідно до їх здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей та досвіду, незалежно від віку, місця проживання чи перебування, стану здоров’я, інвалідності, соціального і майнового стану, інших ознак і обставин, у тому числі тих, які об’єктивно унеможливлюють відвідування закладу освіти.
  6. Провадження освітнього процесу на основі активних форм роботи та прогресивних педагогічних  технологій в умовах особистісно- орієнтованого навчання.
  7. Посилити роботу з обдарованими та здібними учнями шляхом організації активних учнівських досліджень, організації роботи гуртків.
  8. Здійснення постійного моніторингу показників роботи школи та педагогічних працівників для вчасного коригування та прийняття  управлінських рішень щодо удосконалення діяльності.
  9. Продовжувати здійснювати освітній процес на засадах людино центризму, приймати управлінські рішення на основі конструктивної співпраці, взаємодії закладу з місцевою громадою, політики академічної доброчесності.

10.Посилити національно – патріотичне виховання, формування громадянської позиції, просвіти з питань особистої безпеки.

11.Надавати психологічну допомогу учасникам освітнього процесу.

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *